Logopeda, neurologopeda Oliwia Dzwonnik

 

Jestem magistrem logopedii oraz neurologopedką. Specjalizuję się w diagnozie i terapii noworodków i niemowląt mających trudności z pobieraniem pokarmu. Organizuję i wyposażam w niezbędną wiedzę i umiejętności rodziców, których dziecko przygotowywane jest do korekty wędzidełka podjęzykowego i/lub wargi górnej. Konsultuję wybór smoczków, butelek, gryzaków, omawiam sposoby i możliwości, a także wspieram i radzę w procesie rozszerzania diety. Edukuję rodziców dzieci karmionych sondą oraz wspieram w procesie nauki jedzenia i czerpania przyjemności z doświadczania jedzenia. Pracuję z dziećmi, u których pojawiła się wybiórczość pokarmowa.

 

W swojej praktyce stosuję metody i środki dobrane do potrzeb dziecka m.in. masaż, taping logopedyczny, elektrostymulację metodą ENMOT, ćwiczenia mięśni i funkcji jamy ustnej i wiele innych.

 

Jestem właścicielką Gabinetów PrzeMowa mieszczących się na terenie województwa Łódzkiego. Zdarza mi się edukować i szkolić grupy słuchaczy na tematy bliskie mojemu sercu, opisane powyżej. 

 

 

Logopeda Anna Piekarska 

 

Ukończyła 5-letnie studia w Łodzi. Swoje doświadczenie zaczęła poszerzać na praktykach w szkole oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Obecnie pracuje nie tylko w prywatnym gabinecie logopedycznym „PrzeMowa” ale także w przedszkolu publicznym oraz prywatnym. Bardzo dobrze odnajduje się w pracy z dziećmi z dyslalią, afazją dziecięcą oraz z pacjentami, u których występuje niedojrzały typ połykania. Szkoliła się w zakresie miofunkcji – nauki prawidłowego połykania, kinezjotapingu oraz mowy bezdźwięcznej.

Logopeda, neurologopeda Aleksandra Szubińska

 

Magister logopedii, obecnie uczęszcza na studia neurologopedyczne.

Wiedzę z zakresu logopedii pozyskała na studiach dziennych na Uniwersytecie Łódzkim. Pracuje również jako logopeda w jednym z łódzkich przedszkoli. Odbyła wielogodzinne praktyki w poradniach psychologiczno- pedagogicznych oraz w Szpitalu Mazowieckim poszerzając swoją wiedzę i tym samym zdobywając doświadczenia zawodowe. Uczestniczyła w szkoleniu, pt.: „Stymulacja traktu ustno-twarzowego” Pani Małgorzaty Gawryl zdobywając wiedzę na temat manualnego oddziaływania na konkretne partie mięśni biorących udział w tworzeniu mowy. Praca z dziećmi daje jej wiele radości ale również mile widziani są nastolatkowie i pacjenci dorośli, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę. Prowadzi interesujące zajęcia, w które angażuje całe swoje serce. Uważa, że postawą efektywnej terapii logopedycznej jest zaangażowanie obu stron, jak i rzetelność oraz systematyczność.

 

Logopeda Kinga Śmigielska

 

Z wykształcenia pedagog i logopeda. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Niezbędne doświadczenie zdobyła podczas studiów oraz wielogodzinnych praktyk w różnych placówkach. Doskonali swoje umiejętności szkoleniami. Dzięki pracy w prywatnej poradni logopedycznej miała również możliwość poznania metody Tomatisa. Kinga czerpie radość z wykonywanego zawodu, a praca z pacjentami daje jej mnóstwo satysfakcji i motywuje do dalszego działania. 

Logopeda Kamila Wróbel

 

Studia logopedyczne pierwszego stopnia o specjalności glottodydaktycznej ukończyła w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, gdzie swoją wiedzę i doświadczenie doskonaliła w ramach wielu godzin praktyk. Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Łódzkim. W logopedii najbardziej pasjonuje ją terapia miofunkcjonalna, praca z mięśniami pokazała jej, zupełnie inne podejście do wad wymowy. Uwielbia w pracy logopedy to, jak ogromną kreatywność w niej wyzwala. To, czym kieruje się w pracy to indywidualne podejście do każdego pacjenta i wrażliwość na jego potrzeby. Bardzo ceni sobie także współpracę z rodzicami i ich zaangażowanie w proces terapeutyczny.

Logopeda Julia Golańska

 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zdobyła podczas wielu godzin praktyk w przedszkolu. Bierze czynny udział w konferencjach naukowych, a swoją wiedzę poszerza na kursach i warsztatach. W pracy z pacjentem stawia na podążanie za dzieckiem oraz atrakcyjną formę zajęć. Jest fanką Psiego Patrolu i klocków LEGO.

Logopeda Maria Kalas

 

Marysia to absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zdobywała na praktykach w różnego rodzaju placówkach — przedszkolu, szkole oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Pozwoliło jej to na spojrzenie na zawód logopedy z różnych perspektyw i umocniło w przekonaniu, że jest to coś, z czym chce wiązać swoją przyszłość. Praca z dziećmi przynosi jej wiele satysfakcji i szczęścia. Podczas terapii stawia na indywidualne podejście i przyjazną atmosferę.

 

Logopeda Karolina Marszałek

 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją wiedzę doskonaliła podczas wielu godzin praktyk zarówno w prywatnych, jak i publicznych placówkach. Interesuje ją rola muzyki w terapii logopedycznej. Ten temat jest jej bliski, ponieważ ukończyła szkołę muzyczną. W pracy stawia na dostosowanie pomocy oraz metod do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego dziecka. Uśmiech i zadowolenie podopiecznych są dla niej zachętą do wzmożonej pracy.

Logopeda Marika Sasiak

Magister logopedii. Doświadczenie w pracy z dziećmi sukcesywnie zdobywała podczas praktyk w poradni psychologiczno-pedagogicznej i przedszkolu, a także uczestnicząc w laboratorium logopedycznym prowadzonym przez specjalistę. Aktualnie prowadzi również logopedyczne indywidualne oraz grupowe zajęcia w przedszkolu dwujęzycznym w Łodzi. Lubi łączyć terapię logopedyczną z ruchem i dobrą zabawą

Logopeda Małgorzata Wybrzak


Absolwentka studiów dziennych kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wielogodzinnych praktyk w przedszkolach oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Nieustannie poszerza swoją wiedzę na kursach i warsztatach. Od wielu lat pracuje z dziećmi zarówno zawodowo jak i wolontariacko. Jest to jej pasja, w której realizuje się obecnie jako logopeda, wykorzystując lata doświadczeń w prowadzeniu zajęć dla najmłodszych. Wkłada całe serce w nawiązanie dobrego kontaktu z dziećmi i stworzeniu ciepłej atmosfery w gabinecie. Najważniejszymi elementami w terapii jest dla niej atrakcyjność i różnorodność ćwiczeń, współpraca z rodzicami, indywidualne podejście i wielki uśmiech na twarzy każdego pacjenta.

Logopeda Jagoda Ćwiok

 

Magister logopedii. Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Od wielu lat wolontariacko pracuje z dziećmi wczesnoszkolnymi, co utwierdziło ją w tym, że logopedia jest właściwym wyborem. Ciągle się rozwija na szkoleniach i poprzez webinary. Lubi podążać za dzieckiem, stosuje metodę nauki przez zabawę, pamiętając o zasadzie stopniowania trudności. Najlepszą dla niej nagrodą za włożoną pracę jest uśmiech małego pacjenta.

Logopeda Małgorzata Krzemińska

 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Podczas studiów odbyła wielogodzinne praktyki doświadczając pracy z dziećmi w różnych środowiskach – przedszkolu, Ośrodku Wczesnej Interwencji, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz w ramach laboratorium logopedycznego prowadzonego przez specjalistkę. Dzięki temu umocniła się w przekonaniu, że praca z dziećmi jest jej prawdziwą pasją, która nieustannie napawa jej serce radością. Ciągle poszerza swoją wiedzę w zakresie szeroko rozumianej logopedii biorąc czynny udział w konferencjach, licznych szkoleniach oraz kursach. W pracy z dziećmi stawia na naukę przez zabawę oraz podążanie za ich zainteresowaniami i potrzebami, nie zapominając przy tym o systematyczności i sumienności. 

 

Aleksandra Kędzia, asystentka, rejestratorka

 

Studentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Interesuję się sztuką szeroko pojętą, lecz najgłębiej w moim sercu tkwi kino i literatura. Uwielbiam rozważania metafizyczne – przy kawie chętniej porozmawiam o sensie ludzkiego istnienia niż o pogodzie. Artyzm, psy i czarne charaktery to krótka, lecz bardzo poprawna definicja mojej osobowości.