Logopeda, neurologopeda Oliwia Dzwonnik

 

Jestem magistrem logopedii oraz neurologopedką. Specjalizuję się w diagnozie i terapii noworodków i niemowląt mających trudności z pobieraniem pokarmu. Organizuję i wyposażam w niezbędną wiedzę i umiejętności rodziców, których dziecko przygotowywane jest do korekty wędzidełka podjęzykowego i/lub wargi górnej. Konsultuję wybór smoczków, butelek, gryzaków, omawiam sposoby i możliwości, a także wspieram i radzę w procesie rozszerzania diety. Edukuję rodziców dzieci karmionych sondą oraz wspieram w procesie nauki jedzenia i czerpania przyjemności z doświadczania jedzenia. Pracuję z dziećmi, u których pojawiła się wybiórczość pokarmowa.

 

W swojej praktyce stosuję metody i środki dobrane do potrzeb dziecka m.in. masaż, taping logopedyczny, elektrostymulację metodą ENMOT, ćwiczenia mięśni i funkcji jamy ustnej i wiele innych.

 

Jestem właścicielką Gabinetów PrzeMowa mieszczących się na terenie województwa Łódzkiego. Zdarza mi się edukować i szkolić grupy słuchaczy na tematy bliskie mojemu sercu, opisane powyżej. 

 

 

Logopeda Kamila Czekan 

 

Magister Logopedii, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Doświadczenie zdobyła podczas wielogodzinnych praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz rocznym uczestnictwie w laboratorium logopedycznym prowadzonym przez specjalistę w dziedzinie logopedii. Aktualnie logopeda na pełen etat – oprócz gabinetów PrzeMowy, pracuje w dwóch publicznych przedszkolach, prywatnym przedszkolu dwujęzycznym oraz niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej. Uważa, że sukces terapii tkwi w zaangażowanej współpracy logopedy, dziecka i rodzica.

Logopeda Anna Piekarska 

 

Ukończyła 5-letnie studia w Łodzi. Swoje doświadczenie zaczęła poszerzać na praktykach w szkole oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Obecnie pracuje nie tylko w prywatnym gabinecie logopedycznym „PrzeMowa” ale także w przedszkolu publicznym oraz prywatnym. Bardzo dobrze odnajduje się w pracy z dziećmi z dyslalią, afazją dziecięcą oraz z pacjentami, u których występuje niedojrzały typ połykania. Szkoliła się w zakresie miofunkcji – nauki prawidłowego połykania, kinezjotapingu oraz mowy bezdźwięcznej.

Logopeda Julita Szewczyk

 

Absolwentka pedagogiki i logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim oraz studentka muzykoterapii na Akademii Muzycznej w Łodzi. Potrzebne doświadczenie zdobyła podczas pracy w przedszkolu i praktykach w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Prowadzi róznież zajęcia logorytmiczne i umuzykalniające w przedszkolu i prywatnej szkole muzycznej.  Bardzo szybko i skutecznie nawiązuje kontakt z dziećmi. Do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie i podąża za jego zainteresowaniami, a uśmiech na twarzy dziecka napędza ją do dalszej pracy. Podczas terapii logopedycznej uwielbia wplatać elementy edukacji muzycznej takie jak, piosenki, rytmiczanki lub gra na instrumentach.

 

 

Logopeda Aleksandra Szubińska

 

Magister logopedii, obecnie uczęszcza na studia neurologopedyczne.

Wiedzę z zakresu logopedii pozyskała na studiach dziennych na Uniwersytecie Łódzkim. Pracuje również jako logopeda w jednym z łódzkich przedszkoli. Odbyła wielogodzinne praktyki w poradniach psychologiczno- pedagogicznych oraz w Szpitalu Mazowieckim poszerzając swoją wiedzę i tym samym zdobywając doświadczenia zawodowe. Uczestniczyła w szkoleniu, pt.: „Stymulacja traktu ustno-twarzowego” Pani Małgorzaty Gawryl zdobywając wiedzę na temat manualnego oddziaływania na konkretne partie mięśni biorących udział w tworzeniu mowy. Praca z dziećmi daje jej wiele radości ale również mile widziani są nastolatkowie i pacjenci dorośli, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę. Prowadzi interesujące zajęcia, w które angażuje całe swoje serce. Uważa, że postawą efektywnej terapii logopedycznej jest zaangażowanie obu stron, jak i rzetelność oraz systematyczność.

 

Logopeda Kinga Śmigielska

 

Z wykształcenia pedagog i logopeda. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Niezbędne doświadczenie zdobyła podczas studiów oraz wielogodzinnych praktyk w różnych placówkach. Doskonali swoje umiejętności szkoleniami. Dzięki pracy w prywatnej poradni logopedycznej miała również możliwość poznania metody Tomatisa. Kinga czerpie radość z wykonywanego zawodu, a praca z pacjentami daje jej mnóstwo satysfakcji i motywuje do dalszego działania. 

Logopeda Martyna Sęczkowska

 

Ukończyła logopedię z audiologią. Martyna interesuje się Polskim Językiem Migowym. Do tej pory ukończyła dwa, certyfikowane kursy umożliwiające komunikację z osobami niesłyszącymi oraz wprowadzenie PJM do terapii logopedycznej. Dla Martyny praca z dziećmi i ich rodzicami daje ogrom satysfakcji i radości. W terapii zawsze podąża za dzieckiem i słucha jego potrzeb.

Logopeda Kamila Wróbel

 

Studia logopedyczne pierwszego stopnia o specjalności glottodydaktycznej ukończyła w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, gdzie swoją wiedzę i doświadczenie doskonaliła w ramach wielu godzin praktyk. W logopedii najbardziej pasjonuje ją terapia miofunkcjonalna, praca z mięśniami pokazała jej, zupełnie inne podejście do wad wymowy. Uwielbia w pracy logopedy to, jak ogromną kreatywność w niej wyzwala. To, czym kieruje się w pracy to indywidualne podejście do każdego pacjenta i wrażliwość na jego potrzeby. Bardzo ceni sobie także współpracę z rodzicami i ich zaangażowanie w proces terapeutyczny.

Logopeda Julia Golańska

 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zdobyła podczas wielu godzin praktyk w przedszkolu. Bierze czynny udział w konferencjach naukowych, a swoją wiedzę poszerza na kursach i warsztatach. W pracy z pacjentem stawia na podążanie za dzieckiem oraz atrakcyjną formę zajęć. Jest fanką Psiego Patrolu i klocków LEGO.

Logopeda Maria Kalas

 

Marysia to absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zdobywała na praktykach w różnego rodzaju placówkach — przedszkolu, szkole oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Pozwoliło jej to na spojrzenie na zawód logopedy z różnych perspektyw i umocniło w przekonaniu, że jest to coś, z czym chce wiązać swoją przyszłość. Praca z dziećmi przynosi jej wiele satysfakcji i szczęścia. Podczas terapii stawia na indywidualne podejście i przyjazną atmosferę.

 

Logopeda Karolina Marszałek

 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją wiedzę doskonaliła podczas wielu godzin praktyk zarówno w prywatnych, jak i publicznych placówkach. Interesuje ją rola muzyki w terapii logopedycznej. Ten temat jest jej bliski, ponieważ ukończyła szkołę muzyczną. W pracy stawia na dostosowanie pomocy oraz metod do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego dziecka. Uśmiech i zadowolenie podopiecznych są dla niej zachętą do wzmożonej pracy.

Logopeda Marika Sasiak


Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie w pracy z dziećmi sukcesywnie zdobywała podczas praktyk w poradni psychologiczno-pedagogicznej i przedszkolu, a także uczestnicząc w laboratorium logopedycznym prowadzonym przez specjalistę. Aktualnie prowadzi również logopedyczne indywidualne oraz grupowe zajęcia w przedszkolu dwujęzycznym w Łodzi. Lubi łączyć terapię logopedyczną z ruchem i dobrą zabawą

Logopeda Małgorzata Wybrzak


Absolwentka studiów dziennych kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wielogodzinnych praktyk w przedszkolach oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Nieustannie poszerza swoją wiedzę na kursach i warsztatach. Od wielu lat pracuje z dziećmi zarówno zawodowo jak i wolontariacko. Jest to jej pasja, w której realizuje się obecnie jako logopeda, wykorzystując lata doświadczeń w prowadzeniu zajęć dla najmłodszych. Wkłada całe serce w nawiązanie dobrego kontaktu z dziećmi i stworzeniu ciepłej atmosfery w gabinecie. Najważniejszymi elementami w terapii jest dla niej atrakcyjność i różnorodność ćwiczeń, współpraca z rodzicami, indywidualne podejście i wielki uśmiech na twarzy każdego pacjenta.

Jagoda Ćwiok, logopedka

 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Od wielu lat wolontariacko pracuje z dziećmi wczesnoszkolnymi, co utwierdziło ją w tym, że logopedia jest właściwym wyborem. Ciągle się rozwija na szkoleniach i poprzez webinary. Lubi podążać za dzieckiem, stosuje metodę nauki przez zabawę, pamiętając o zasadzie stopniowania trudności. Najlepszą dla niej nagrodą za włożoną pracę jest uśmiech małego pacjenta.

 

Aleksandra Kędzia, asystentka, rejestratorka

 

Studentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Interesuję się sztuką szeroko pojętą, lecz najgłębiej w moim sercu tkwi kino i literatura. Uwielbiam rozważania metafizyczne – przy kawie chętniej porozmawiam o sensie ludzkiego istnienia niż o pogodzie. Artyzm, psy i czarne charaktery to krótka, lecz bardzo poprawna definicja mojej osobowości.